| 20 أبريل 2024م
عن الجامعة
الشؤون الأكاديمية
البحث العلمي
الموارد والخدمات
English
تفاصيل الوظيفة
عن الجامعة
الشؤون الأكاديمية
البحث العلمي
الموارد والخدمات
English
تفاصيل الوظيفة
عن الجامعة
الكليَّات والأقسام
البحث العلمي
الموارد والخدمات
English
إغلاق
عن الجامعة
من أقوال جلالة السُّلطان المعظّم
مجلس أمناء الجامعة
كلمة رئيس الجامعة
الإدارة العُليــــا
مجالس الجامعة
الدَّوائر والوحدات الإداريَّة
مجتمعُـــنا
إشاداتٌ وإنجازات
وظائف شاغرة
الاتِّصــال بنـا
إغلاق
الكليات والمعاهد
مكتـب نائـب الرَّئيـس للشُّـؤون الأكاديميَّـة
الدِّراسـات العُليــا
مكتب مساعد نائب الرئيس للخدمات الأكاديمية
عمادة القبول والتسجيل
نظام إدارة جودة التدريس والتعليم
الصفات المُميِّزة لخرِّيجِ جامعةِ نزوى
إغلاق
البحث العلمي
مركز دارس
عن مركز الخدمات الاستشارية وتوطين الابتكار
مركز أبحاث العلوم الطبيعية والطبية
مكتب نائب الرئيس للبحث العلمي
الكرسي الوطني لعلوم المواد والمعادن
مركز الخليل بن أحمد الفراهيدي للدِّراسات العربيَّة والإنسانية
UNESCO Chair on Aflaj Studies (Archaeohydrology)
إغلاق
الموارد والخدمات
معهد الضاد لتدريس العربية للناطقين بغيرها
معهد التَّعلُّم مدى الحياة
مركز نظم المعلومات
خريطة الجامعة
التعليم الالكتروني
دليل الموظفين
خريطة الموقع
البريد الإلكتروني للموظفين
البريد الإلكتروني للطـُّـلاب
مكتبة الجامعة
مركز مهارات الكتابة
مركز تعزيز مسالك التعلم
مركز ريادة الأعمال
المنظومة التعليمية
عمادة القبول والتسجيل
منظومة إدارة المساقات (موودل)
عمادة شؤون الطُّلاب وخدمة المجتمع
مركز الإرشاد والمتابعة الأكاديمية
الصحة و السلامة
الصفحة الرئيسية للوظائف
الرقم المسلسل
: 086
عنوان الوظيفة
: Assistant Professor/ Associate Professor / Professor in E-learning
القسم
: عمادة التعليم الإلكتروني
المتطلبات
: Minimum Requirements:
• PhD in the field of specialization with Master's Degree in Educational Technology; or other teaching/technology related discipline degree;
• Minimum 3 - 5 years' experience in higher education institute after obtaining a doctorate.
• Minimum 5 years' experience teaching in online environment and curriculum development
• Research record of accomplishment and proof of an ongoing commitment to research activities, and should have a number of publication in international and requited academic journals.
• Minimum 3 years administrative and leadership experience in an academic setting;
• English Language Proficiency
Job Description:
• Teaching in the colleges in his related field.
• Develop and Implement the UoN’s strategic and operational plans for e learning;
• Activate the e-learning system and follow up all e-learning projects;
• Communicates the university’s vision and objectives of E- learning to students, faculty, and professional communities;
• Provide leadership and guidance on the field’s best practices, business trends, and quality standards;
• Evaluate and assess quality of delivery of online offerings using industry standards;
• Develop instructional technology support based on a solid understanding of the University’s e-Learning practices and instructional strategies;
• Act as the lead on the selection, application, and development of technology in respect to e-Learning and research activities;
• Facilitate the use of course design standards, procedures and pedagogical practices that apply to University of Nizwa’s e-Learning courses;
• Implement quality control practices; monitor e-Learning student satisfaction, retention and faculty performance;
• Coordinate training and mentoring opportunities for faculty engaged in designing, instructing, or reviewing online / hybrid courses; research, develop, and schedule quality-training opportunities for new and continuing faculty, in the use of technology in instruction design support, for the purpose of assisting students in using eLearning tools for effective study;
• Research and implement new instructional strategies to remain competitive in the delivery of education; research emerging technologies and their application to teaching and learning;
• Provide administrative leadership and management for the UoN’s learning management system (EduWave) and related applications;
• Collaborate with the Instructional Technical Systems Specialist, overseeing system updates, upgrades, and other applications;
• Work within instruction to develop strategies and inform decision-making about eLearning practices that promote UoN’s for eLearning initiatives;
• Encourage and facilitate a positive working environment; provide positive team development and lifelong learning staff development opportunities.
Application Process: Submit a formal application letter, curriculum vitae, educational and experience certificates (including reference Contact information), letter of experience, electronically through the following email: recruit@unizwa.edu.om
Please note: Position code should be included in the email subject.
Last day of receiving applications is April 30, 2019
Ad- EL.pdf
الفئة
: أكاديمية
حالة الطلب
: Full-Time
طريقة الدفع
: Monthly
تاريخ الفتح
: 13/03/2019
تاريخ الإغلاق
: 30/04/2019